понедељак, 27. мај 2013.

Podsetnik

Tako ti je to.
Želim novo sve.
I dan i noć i Sunce,
odeću, okruženje, prijatelje.
Onda kada ja odlučim
da je ponovo početak.

Sebično, egoistično, kao ja-jedini,
koji ima prava da bira.
A izbor je stalna i svakodnevna privilegija,
koje se, eto, tek ponekad setim,
uvređena što sam tu slobodu zapostavljala.
Pa bih onda sve, sada.
Bez strpljenja.

Izađem u dan, vidim vedro nebo
- baš kako sam planirala.
Al učini se brzo, da nisu novi
čak ni slučajni prolaznici, lica
na ulici, u prevozu...

I vratim se na ono staro:
samo sebe mogu opet roditi.

3 коментара:

  1. Сво време се питам зашто блог стагнира од августа? :)
    И сад сам морао то да те питам.

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam dobar odgovor na tvoje pitanje :)
    Pišem stalno, ali ne objavljujem, valjda jer sam mislila da nikome neće nedostajati..
    Hvala ti na komentaru, ulepšao si mi dan! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Их, ако сам ја теби овим коментаром улепшао дан, ти си мени са овим блогом улепшала годину :) Букмарковао сам те још летос и чекам и чекам... :)

    ОдговориИзбриши